Pabo reviews & ervaringen

  • Website

  • Categorie

    Webshops

Bestelproces

0

Service

0

Prijs

0

Bezorging

0

0

Pabo is een winkel met seksartikelen die het haar missie heeft gemaakt jouw liefdesleven op te peppen met betaalbare kwalitatieve producten. Ze zijn onderdeel van de Beate Uhse Group, een Duits concern dat ook onder andere Christine le Duc beheert. Pabo verkoopt producten voor mannen, vrouwen en stellen en heeft een ruim assortiment met speeltjes, sexy lingerie, bodycare producten en accessoires. Lees in deze Pabo review verder voor meer informatie over de winkel, over wat voorgaande klanten over hen zeggen en voor praktische informatie. We zijn ook nieuwsgierig naar jouw eigen Pabo ervaring, dus laat een Pabo beoordeling achter.

Pabo in het kort

Pabo is een Nederlands postordermerk voor erotische producten. Het werd opgericht in 1984 en werd in 1999 opgenomen in de Beate Uhse Group. Ze zijn gevestigd in Veendam. Nu hebben ze een assortiment met duizenden producten die ze discreet versturen naar klanten in Nederland, België, Groot-Brittannië, Frankrijk en Duitsland. Naast erotische artikelen vind je op de website ook veel handige informatie die je assisteert bij het maken van je keuze. Pabo wil deze artikelen voor iedereen betaalbaar maken en at doen ze nu al bijna veertig jaar.

Pabo ervaringen

Enkele voorgaande klanten laten Pabo beoordelingen achter en als je deze doorneemt, zie je dat men over het algemeen erg tevreden is over Pabo Nederland. Bijna 85% van de Pabo reviews zijn positief. Veel voorgaande klanten geven aan dat de website erg gebruiksvriendelijk is, dat de serviceverlening goed is, dat de producten snel en discreet worden geleverd en gemakkelijk te bestellen zijn.

Negatieve Pabo ervaringen gaan over het te laat of niet afleveren van producten, defecte producten of ontbrekende onderdelen. Wat wel positief is, is dat een medewerker van de Beate Uhse Group op elke negatieve Pabo review een reactie geeft, excuses aanbiedt en een oplossing voorstelt.

Is Pabo betrouwbaar?

Dat neemt niet weg dat een klein aantal Pabo klanten lang op hun producten moeten wachten en dan kun je je afvragen of Pabo betrouwbaar is. Daarbij zijn ze recentelijk al twee keer failliet verklaard en dat zegt niet veel goeds voor de betrouwbaarheid. We kijken hier echter niet naar wat er in het verleden is gebeurd, maar naar hoe Pabo er nu voorstaat. Ze hebben een geldig keurmerk van Trusted Shops. Dat betekent dat de bestelprocedure duidelijk is en dat je persoonlijke gegevens worden beschermd.

Het ontbreken van een Thuiswinkel Waarborg keurmerk is hier wel opvallend. Dat betekent dat je ook als klant zekerheden tekort komt, zoals het gebruik van een geschillencommissie. Het gebrek aan dit soort bewijzen van betrouwbaarheid is niet ideaal. Andere webshops in deze branche geven die garanties wel.

Pabo klachten

Klachten over Pabo dien je schriftelijk in. Je kunt mailen naar helpdesk@beate-uhse-group.nl of je kunt ze schrijven via Beate Uhse Group BV, Pabo.nl, tav Klantenservice, Phoenixweg 6, 9641 KS, Veendam. Wil je liever met iemand spreken, dan bel je ze op telefoonnummer 085 13 08 478. Pabo probeert klachten binnen zeven dagen te beantwoorden. Ben je niet tevreden met het antwoord op je Pabo klacht, dan verwijst Pabo je naar het Europese online geschillenplatform ODR.

Betaalmogelijkheden

Pabo levert producten in verschillende landen en dat betekent vaak dat je meer betaalmethoden aangeboden krijgt dan gemiddeld.

  • iDEAL voor Nederlandse klanten.
  • Mastercard, VISA en Maestro.
  • Klanten uit België maken gebruik van Bancontact/Mistercash.
  • ApplePay en PayPal.
  • Achteraf betalen met Klarna.

Gebruiksvriendelijkheid website

De Pabo website zelf is erg gebruiksvriendelijk en daar zijn voorgaande klanten het mee eens. Je kunt je producten vinden door gebruik te maken van de zoekbalk of door één van de categorieën te kiezen en op die manier te filteren. Ze presenteren dan een overzichtelijke lijst met de producten die aan jouw eisen voldoen, de prijs en enkele kenmerken via bullet points. Selecteer een product en je krijgt meer details om je te helpen bij het maken van je keuze.

Naast producten, bevat de Pabo website ook veel informatie. Zo krijg je bijvoorbeeld top 10 lijstjes met producten die populair zijn. Elk product is voorzien van een uitgebreide beschrijving, wat handig is als je nieuw bent en nog niet veel weet van erotische artikelen. Je kunt ook bij Pabo inloggen en je bestelling beheren.

Pabo contact, helpdesk en klantenservice

Op de Pabo website vind je een uitgebreide FAQ-sectie. Staat jouw vraag daar niet tussen, dan heb je de klantenservice nodig. De Pabo klantenservice is open van 09:00 tot 21:00 op maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag kun je er van 10:00 tot 21:00 terecht en op zondag van 17:00 tot 21:00 uur. Je kunt ze bellen op 085 13 08 478. Naast telefonisch contact, is Pabo ook via een contactformulier te bereiken, of kan je ze WhatsAppen op 085 1309629. Pabo is actief op sociale media via Twitter, Facebook, Instagram, YouTube en LinkedIn.

Schrijf een review over Pabo
  • Bestelproces

  • Service

  • Prijs

  • Bezorging

Zou je vaker iets bestellen bij dit bedrijf?

Totaal

0