Bonprix reviews & ervaringen

  • Website

  • Categorie

    Mode

Bestelproces

10

Service

10

Prijs

9

Bezorging

6

8.8

100% zou dit bedrijf aanbevelen

Bonprix, it’s me! Deze Duitse winkel verkoopt kleding, meubels en woonaccessoires voor iedereen met een individuele stijl. Ze verkopen aan klanten wereldwijd en het is hun passie deze klanten dagelijks weer te inspireren. Bonprix richt zich op een grote doelgroep met mensen die zich thuis en met zichzelf prettig willen voelen.

In deze bonprix review lees je alles over deze veelzijdige webwinkel. Wat zijn de bonprix ervaringen van voorgaande klanten en kan je zorgeloos bij ze winkelen? Nadat je alles hebt gelezen, laat je ook je eigen Bonprix beoordeling achter voor toekomstige klanten.

Bonprix het bedrijf

Bonprix is een Duitse winkel, gevestigd in Hamburg. Ze verkopen haar producten in meer dan 30 landen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Rusland. Via hun uitgebreide webshop bieden ze kleding aan van hun eigen 5 labels, maar introduceren ze ook maandelijks nieuwe collecties en merken. Vandaag de dag werken er meer dan 4000 mensen bij bonprix en dat wereldwijd. Ze verkopen producten voor heren, dames en kinderen. Het doel van bonprix is om iedereen een lievelingslook aan te kunnen bieden met het grote aanbod producten dat ze hebben. Dat doen ze zeer succesvol en ook in Nederland zijn er een groot aantal tevreden bonprix klanten.

Bonprix ervaringen

Als je de bonprix beoordelingen van voorgaande klanten bekijkt, dan hebben ze veel goeds te zeggen. Bijna 8 van de 10 klanten is zeer tevreden met de diensten en producten die ze bij Bonprix hebben ontvangen. Ze geven aan dat de kleding van hoge kwaliteit is, dat de producten goed betaalbaar zijn, dat de medewerkers bij de klantenservice erg vriendelijk zijn en dat de bestellingen soepel verlopen.

1 op de 10 klanten is echt ontevreden over bonprix. In hun bonprix reviews klagen ze over bestellingen die niet op tijd worden afgeleverd, over verzendkosten die je moet maken als je iets retour stuurt en over slechte kwaliteit van de producten. Een bonprix medewerker plaatst altijd een reactie bij deze negatieve ervaringen en probeert de klacht op te lossen. Dat is een zeer positief teken en laat zien dat bonprix geeft om wat haar klanten over haar denken. 

Is Bonprix betrouwbaar?

Het overgrote merendeel van de bonprix beoordelingen is positief. Daaruit kan je concluderen dat deze winkel betrouwbaar is. Maar alleen aan een positieve bonprix ervaring heb je niet genoeg. Er zijn andere manieren om betrouwbaarheid te testen.

  • Bonprix heeft het Thuiswinkel Waarborg keurmerk. Een onafhankelijke en gespecialiseerde instantie heeft ze dus als betrouwbaar verklaard.
  • De webwinkel werkt met een beveiligde SSL-verbinding.
  • Bonprix biedt meerdere veilige betaalmethodes aan.
  • Ze hebben de ABN AMRO Webshop Award gewonnen voor hun damesmode (2021-2022).
  • Ze proberen negatieve Bonprix reviews proactief op te lossen.

Bonprix klachten

Bonprix heeft een duidelijke klachtenprocedure. Ben je niet tevreden over een product of dienst, dan kan je je bonprix klacht schriftelijk via het contactformulier doorgeven. Het e-mailadres is klanten@service-bonprix.nl. Je krijgt dan binnen 14 dagen antwoord. Je kunt ze ook bellen op 088-4651511.

Was dit antwoord voor jou niet voldoende, dan schrijf je bonprix een officiële brief om dit verder toe te lichten. Het adres is bonprix t.a.v. Klachtenmanagement, Antwoordnummer 54025, 5004 VB Tilburg. Er is altijd de onafhankelijke geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Zij bekijken jullie probleem als een buitenstaander en lossen dit eerlijk op.

De betaalmogelijkheden bij bonprix

Bonprix ontvangt betalingen van klanten over de hele wereld. Het is dan ook niet vreemd dat je voldoende opties aangeboden krijgt.  Nederlanders betalen met iDEAL, PayPal of creditcard (Mastercard en VISA). Betaling na ontvangst is ook een optie met iDEAL of een bankoverschrijving.

Gebruiksvriendelijkheid website

Bonprix heeft een enorm assortiment huishoudelijke kleding en woonproducten. Een gebruiksvriendelijke website is dan essentieel als je daar iets tussen wilt vinden. Er is een balk waarmee je zelf naar jouw product op zoek gaat. Een andere manier om iets te vinden is door de productcategorieën te gebruiken. Daar heb je dan weer subcategorieën om uit te kiezen tot je uitkomt waar je moet zijn.

De producten worden overzichtelijk aangeboden en er zijn een groot aantal filters om toe te passen zodat je het aanbod nog selectiever maakt. Je wordt wel regelmatig gevraagd of je je wilt inschrijven voor de nieuwsletter en dat is storend terwijl je aan het winkelen bent. Met een account kan je bij bonprix inloggen, je bestelling bekijken en je winkelmandje beheren.

Bonprix contact en klantenservice

Met bonprix contact opnemen is gemakkelijk. Er worden voldoende contactmogelijkheden aangeboden als je vraag niet in de veelgestelde vragen wordt aangeboden. Bellen kan op 088-4651511 en de klantenservice is open op werkdagen van 08:30 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 18:00 uur. Ze werken ook met WhatsApp in het geval je je telefoon gebruikt.

Er is een contactformulier en het e-mailadres is klanten@service-bonprix.nl. Bonprix is actief op verscheidene sociale mediakanalen, zoals Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest en Instagram. 

2 reviews

Levertijd soms wat lang

Ben nu al jaren een trouwe klant en ben blij met de kwaliteit van de kleding die ze hebben. De levertijd kan bij sommige artikelen wat lang zijn, maar dat stoort me nooit omdat ik weet dat het van een goed bedrijf komt.

Enorme keuze

Ik hou van winkelen bij Bonprix. Ze hebben een enorme keuze aan kleding en ze hebben altijd de nieuwste stijlen. De prijzen zijn veel redelijker dan andere kledingwinkels in de buurt en ik heb alleen maar goede ervaringen met hun klantenservice.

Schrijf een review over Bonprix
  • Bestelproces

  • Service

  • Prijs

  • Bezorging

Zou je vaker iets bestellen bij dit bedrijf?

Totaal

0